Годо или Ђекна 1

 



Резултати избора само што нијесу. Нервозно се шета по соби. Још само овај пут послије ћемо лако. Како сам се ослонио на ове неспособне ликове. Мени дјелују покварено, поготово онај бивши министар. Скреће очи када ме гледа, нањушио крај. Кваран је до сржи, већ је он договорио издају. Удахну мокар, прохладан ваздух. Само још овај пут. Блага грозница га стресе. Све за народ, ј... ме народ. Даш му све а он обијесан. Хоће сам да одлучује о себи. А купа се једанпут мјесечно, хоће демократију. Унук козе и камена, хоће демократију. Не зна да демократија кошта. Не примају нас по свијету на лијепе очи. Све се то брајко, плаћа. Колико смо битангама у одијелима дали пара, брдо, само да се удостоје да дођу у ову рупу. Сад су на њиховој страни, фино су друштво нашли. Таман као и они што су. Само још... Заштићени телефон зазвони, како, још је рано. Рекао сам да ме не зову за сваку глупост. Са друге стране пријатељски глас, без бриге водимо. Урадили смо на терену све. Обрадова га глас, мало после, зебња се увуче у њега. Шта ако и овај ради за ове издајнике. То све треба у затвор, за издају, па ако и није, оће. Чим му се пружи прилика. Издало је то бар два три краља, комунисте. И мене ће. Издајник до издајника, чим осјети крај и паре. За паре издали би све. А ја нашао да се за њих борим. Вријеме одмиче, у некоме од штабова прослава, само што није почела. Ватромети се пале. У дубокој кожној фотељи, сједи загледан у радијатор, бивши... мрак осваја просторију, само се чује једнолично и једва чујно „само још овај пут“.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Европа некад и сад

Ћуприја Преко Савјести

Мило