Недодер

  






Недодери смо ти ми, мош'нас лагат', зајебавати али смо ми увијек исти и све трпимо. Недодер народ, таквога нигдје нема. Све нам покради и утуци у појам, ништа нам не можеш, наравно јер смо недодер. Товари, млати и пљуј у лице, опет ништа недодер. Обећај нам нешто па нас завлачи али џаба. Све нам жеље и наде сјеби, опет нама ништа јер смо недодери. Недодер нам је и крштено име, и слава и кућа. Све нам узми што имамо и немамо, опет смо исти недодер. Ни то недодер нам не можеш узети јер погађаш и то недодер је недодер. То недодер постоји само за нас као ријеч, појам и значење. Презиме нам је недодер па смо сви недодери. И племе исто. Пјесме су нам недодер. Ми их исте такве недодер пјевамо недодер времена, и ђеца су нам недодер па их тако и гледамо, задовијек остану ђеца или недодер. Ево и ја недодер, сто и кусур претурих недодер година, недодер живота и смрт ће ми ако је буде бити недодер, никад јој краја бити не може. Биће све наше и унапријед и у назад недодер и тачка. А нијесмо били такви, или јесмо али то нијесмо знали. Научило нас ново доба и недодер људи као ви. И ви сте са сваком работом вашом на жалост недодер, никада вам краја ни одмора од вас јер сте недодер. Е недодер вам матер свима, по сто недодера. Даће бог да вам се недодери и рађају и множе. Да вам умјесто нечега другога недодер роди и процвјета недодером. Недодер да љуљате ви недодери у крилу. Недодером вас данашњим поздрављам и желим вам сваки недодер у животу.

  Срдачно ваш недодер.


Коментари

Популарни постови са овог блога

Европа некад и сад

Ћуприја Преко Савјести

Мило