Гладна

 





Полуђе ли луда лопто? Полуђе ка' по једна.лудиш ти одавно и прождиреш све на себи и људе и куће. Облаке ако се преваре да превише приђу. За довијек ли си гладна и жедна, проклета. Луда си ти и овај пут изгледа превише, тресеш се од среће и усхићења. Ако проклета, нека те. Нека, када смо ми аветни па се за парче твога блата покидасмо и једни другима очи повадисмо. Кунем ти се остаћеш ти сама и пуста. Заслужујеш такву судбину, најбоље и највредније си прије времена са апетитом примала у свој загрљај. Не треба теби нико и ништа, таман као твојим сестрама. Хладна кучко, уживаш ли и овај пут. Блесаво од мене што питам, знам да сеириш и мутиш ријеке од среће. Нека те нека. А сиједи те добро познаје и подалеко одавде посматра како наводиш на зло и сваки безобразлук.  Опомиње ме и све моје, да те не изазивамо и да се не отимамо за твоја блага, зна он колико то кошта. Зна и тебе. Али све му је џабе, људи смо. Па стога халапљиви и незасити, свега би још и још мало. Е ту ти чекаш, умилиш се и прежиш као мачка. Цап и твоји смо, мислимо да ти припадаш нама а у ствари робови смо твоји и слуге. Док склапаш хладне и блатњаве руке испред нашег лица  нај гладнији смо те проклета. Нека, бар то није твоја кривица, наша је и треба нам тако. Отимамо се за парче тебе, а то свеједно добијемо, неки прије неки касније. Гладна! Бар вечерас одјеби, бар од мене. Го сам и гладан, лишен потребе да имам било шта твоје, нека се теби нешто твоје нађе дабогда ти требало. Да сама себе почнеш да поништаваш и прождиреш. Бар ноћас ја водим игру и смијем ти се у брк. Ја сам ноћас способан да видим свијет без тебе, вјеруј да је лијеп и поносан. 

Коментари

Популарни постови са овог блога

Европа некад и сад

Ћуприја Преко Савјести

Мило