ЦГ БУДУЋИ

 






О садашњем и бившем по нешто се и рекло или макар наговијестило. Права дилема је ових дана, и не само у мојој глави, ко ће или шта бити „будући“. „Експерт“? „Политичар“? или „онако“. Знате већ оно, „сине хоћеш ли јаје на око или онако“. Јаје му ту дође, ако је на око то би му било нешто као „експерт“, ако се умути „политичар“(највише лежи то да је умућено), а ако не преживи сусрет са тигањем и врелим уљем и сво се збрчка и разобличи, е то би му опет било „онако“. Можда  је поређење, могло и боље да опише стање али ме је било страх да напишем нешто вулгарно и уличарски. Дакле хтјели или не следује нам да добијемо умјесто да кажем к...., јаје. А какво видјећемо брзих дана. Брзо ће сва је прилика преселити у ону моју причу о садашњем и прије него ли загори за тигањ(залијепи се по дубини за власт) постати бивши. А некадашњи бивши се нешто јарнуо па опет пролајао, би да хапси и исељава. Гледамо га са невјерицом, мисли се ваљда да би као онај несретни Зеленски макар могао некоме крв пуштит. Једино тако би га на видео биму саслушали Европљани, мисли он. Не види да су му обрисали телефон из меморије, и да нове елите Њемачке и Француске и не знају ко је. Тужно, али  нема ко да му то каже. Нека ја ћу а чини ми се има још по неко да ми прави друштво. Можда нам није најчистије јасно шта би, или кога умјесто њега и његовога нашљедника, али веома нам је јасно да ни по цијену живота више нећемо дозволити да се он привуче тамо ђе је био.

 Него да видимо што ћемо са будућим. Да ли да бирамо по висини, или струку. Можда по обиму главе, са фризуром или без ње. Пошто по ријечима и ономе што обећава, сигурно не можемо, тај се репертоар мијења на дневноме нивоу. Богоми је и бившега престигао по промјенама мишљења и тумарању по амбасадама. Прича се по граду да се један Амбасадор-ка затворио у вц, да би избјегао сусрет са Будућим(Шојићем). Сличност је фрапантна, па сам је морао поменути. Ћубица је из серије сада на тв Дневнику. А ни Пантића нам не фали, кад се има и може. Дуго се хвалио како неколико нечега није узео, и нико га не упита а колико је узео осим мене. Додуше не лично и не у очи, више онако из прикрајка. Ускоро ће Шојић на стварну животну сцену, жао ми само што покојни Гутовић неће моћи да га види. Да је имао прилику можда би га глумио другачије. Народе то је то, ћути и трпи, можда не завршимо као они у Украјини. Ево неки најављују неки нови Мајдан, мали смо ми за велики Кијевски. Али и мали би нам био превише.  


Коментари

Популарни постови са овог блога

Европа некад и сад

Ћуприја Преко Савјести

Мило