Друга


 

Ево ме мој добри пријатељу, закаснио сам мало али увијек са мислима уз тебе. Нијесам никуда ишао не, ту сам а као да сам далеко. Од тебе? Не, не само од тебе, и од себе се дистанцирам ових дана. Разлога немам ако то питаш. Онако дошло ми, па ће дај боже и проћи. Ако ћемо поштено и не мора, одавно себе гледам као некога другога. Са висине? Не  гледам ваљда око себе са висине пријатељу, не не са висине  него некако са стране и из прикрајка. Збуњује ме тај Ја, другачији је и мени непознат. Чудан је то лик, без и какве сличности са мном који ти ово пише. Ко је? И ко га таквога створи Ја не знам. А живим са њиме ево доста времена. Данас уграби прије мене и одговори човјеку на улици. Осорно и хладно, препаде и мене а човјек само што не одскочи од самога гласа. Одакле му та срџба и љутња? Питаш ме а ја то и не знам. Питај њега, него неће ти он такав ни одговорити. Добро ће бити ако те не опсује или удари, пусти га нека иде куда хоће, само да је мир у глави.  Мир кажем а мир је тај јадан и танушан. Зависи само од његовога хира и мојега доброга срца. Побиједићу га пријатељу, немој да будеш досадан. Али то није баш тако лако како ти се чини, навикао је и научио наопако.  

   Запео ја па ја, како си ти? Чиме ли се занимаш ових дана, и дане како кратиш да мјеру имају. Устаљено кажеш, лијепо речено и сажето. Баш савремен одговор и комплетан. Тако знам и да промјена у животу твоме нема и да си добро. Драго ми је чути, и ево се осмјехујем изнад папира. Стани пријатељу, нешто ми ово и не изгледа тако добро. Одговор ме какав сам чудан, вуче и на другачији закључак. Можда и нијеси добро, а можда само не желиш да говориш о себи и својим проблемима. Чујеш ли мене, ''проблемима''. О животу и ономе што ти се дешава, то сам мислио да кажем.

 Можда, само можда и ти имаш некога у глави као и ја? Па ти он цензурише мисли и поступке? Е ако је тако онда те разумијем и нећу ти досађивати. Бар док се то устаљено, промијени. Тада ми се јави или гласом или писмом. А ако се не избориш, поздрављен буди и нека те добра срећа прати. Требаће ти ње у томе случају не сумњам.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Европа некад и сад

Ћуприја Преко Савјести

Мило