радно

Добро вече историјо, или боље заблудо. што то ново има под сводом? Дае вриједи погледати и упамтити. све нешто гледам а не видим. вјероватно не умијем протумачити и толковати. шта да радим таквога ме бог направи и живот иштети. али није ми ново и непознато па ћу прегурати и то чудо. видим неки бивши, мислим оно баш бивши. како бивши? е па тако бивши, како да ти објасним? они који су били бивши и када су били садашњи. можда је боље рећи прошли? јесу и прошли, само више су бивши и некако стари. а нијесу стари да су стари, а опет јесу да не могу бити више стари него што су. као она луда змија са јабуком те превари онога несрећника и послије њега све нас 'иљаду година и више ихај ха. е тако стари а у презенту бивши да бившији не могу бити. ето тако, па ко разумије разумије а ко не? е ти прошли и стари каже би да оснивају партију? нову? акако када су бивши? а партија нова? они бивши а партија нова, а они стари. у главу ми не иде, и вели 'оће по новоме? вели мајка покојна лака јој црна земља да сам ка' мали често падао, изгледа на главу. па оставило последице и данас. тако не разумијем ни ову хисторију илити хистерију. мене лично највише личи на превару или недајбоже на оне Ф дијагнозе. биће сва је приликанешто од обоје и зера онога имунитета посланичкога и забрана од гоњења ваљда политичког. е јес'  бога ми тако, један бивши што не задужио баш, жали боже што је мир и демократија ријешио да оснива странку. какву питате? бог сам не вјерујем да зна лише њега самога. красан чоек, активан политички од времена клеопатре и римске републике оне старе, свакоме послу приступао је озбиљно, анегдоте се о томе причају и изгледа че остати и послије њега.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Европа некад и сад

Ћуприја Преко Савјести

Мило